muah

MyHotComments.com

ابحث معى

29‏/2‏/2008

انهاردة فى عيد ميلادى

انهاردة فى عيد ميلادى
بطفى شموعى لوحدى
وانا بفتكر ذكرى زمان
لما كانوا الاحباب معايا
قبل ما يخونوا ويبيعوا
قلبى اللى كان شاريهم
انهاردة فى عيد ميلادى
وانا بطفى شموعى لوحدى
استغربت لحالى
وانا لوحدى
وسألت سؤالى
هم فين الاحباب والصحاب
كنت شاريهم وطلعوا بايعين
خلينا يا قلبى لوحدينا
نطفى شموعنا بايدينا
احسن ما الايام تطفى نور عينينا
انهاردة فى عيد ميلادى
وانا بطفى شموعى لوحدى
وقلبى حزين على الذكرى اللى كانت
بفتكر ايام زمان لما كنت غالى
بفتكر الدنيا وجراحها فيا
وسألت سؤالى
هما فين الاحباب والصحاب
ليه غابوا وانا بطفى شموعى
انهاردة فى عيد ميلادى
بطفى شموعى لوحدى
وهفضل لوحدى
كفاية جراح من الايام

هناك تعليق واحد:

المنسى يقول...

الله عليك يافنان
همسات عشق
وشعر
وغرام وهيام
إيه ياعم الرومانسية دى
وإيه كل البوستات دى
مش علشان مش فاضى تعمل كل ده
عامة بكرة تروق وتحلى
أنا قريت موضوع البورصة
وعلى فكرة مالقيتش حد بيقول ده أبلغ رد على بوست المنسى
مش مهم


أه صحد
هو النهاردة فعلا عيد ميلاد ك
كل سنة وإنت طيب
وعقبال 8785595545437 سنة

بحث مع دليل المدونين المصريين